středa 9. května 2018
Chillout & HOTS /w RohlYx | Heroes of the Storm cz stream | Nomoos
Dneska budeme hrát hru Heroes of the storm. A během toho se oběví i RohlYx.
Veteráni si možná vzpomenou na začátky hry. V alfě se noví hrdinové příliš neřešili, přišli většinou s několikadenním předstihem v podobě traileru (tehdy bez spotlightů) a vzhledem k tehdy nízkému počtu hrdinů byl každý nový dokonalý game-changer. V pozdějších fázích bety a po vydání hry ale začal Blizzard stále více stavět na samotném oznamování hrdinů. Málokdy se tak stalo bez nějaké větší příležitosti. Jednou na BLizzconu, podruhé na Gamescomu, jindy na PAXu. Blizzard využíval každou větší událost k tomu, aby oznámil několik hrdinů najednou. Tomu je dávno konec.
Vzpomeňme například na poslední Blizzcon. Co nového jsme na něm viděli? Popravdě řečeno skoro nic. Pomineme-li změny mechanik ve hře, dočkali jsme se jen Alexstraszy a Hanza. Přitom Blizzard už tehdy stoprocentně věděl, že dalším hrdinou bude právě firebat, a vzhledem k jednomu z dřívějších vyjádření týmu, který vysvětloval, že proces výroby hrdiny zabere několik měsíců až půl roku, už nyní vývojový tým zná pořadí hrdinů minimálně na celé jaro.
Proč se o nich tedy dozvídáme formou leaků, a ne tak, jako dříve, tedy se vší pompézností a grácií? Důvodem může být počet lidí, kteří Heroes hrají. Ten totiž dodnes, jako u jediné hry od Blizzardu, neznáme. Vývojáři se nikdy nepochlubili čísly, nikdy neřekli, kolik lidí hru hraje pravidelně, kolik občasně a kolik hodin v ní stráví. Nikdy jsme neviděli přehled eventů, výsledky v podobné formě, jako v jiných hrách, nic, zkrátka jen ticho po pěšině.
Ostatně to, že se Blizzard snažil hru nakopnout všemi možnými způsoby, také není tajemstvím. Vzpomeňme na různé cross-questy, kdy jste v Heroes mohli za odehrání několika her získávat skiny do Overwatch, pety do Diabla, bonusy do WoW apod. Poté, co Blizzard neuspěl s věhlasným oznamováním hrdinů ani touto provázaností, přišla na scénu druhá verze hry Heroes 2.0.
Ta přinesla lootboxy, těžší získávání skinů a naprosto zbytečné spreje a emotikony či voice liny, které se poprvé objevily v Overwatch. Cíl je opět jasný – vytáhnout alespoň ze stávající základny hráčů více peněz díky nesmyslnému množství balastu, který nikdo nechce. Bohužel, na rozdíl od předchozí verze hry se tentokrát do Heroes vrážet peníze už moc nevyplatí.
Vraťme se ale k původnímu tématu článku – k únikům. Jak se zdá, jde o zatím poslední pokus Blizzardu, jak donutit hráče o hře trochu více mluvit. Málokterý leak je totiž nechtěný a většinou je řízen přímo danými vývojáři, a v tomto případě to zřejmě nebude výjimka.
cz česko česky český
Dostupné na odkazu:
https://youtu.be/6mp-degl8f8
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Žádné komentáře:
Okomentovat